Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Blog

  1. Bosbessen smoothie

    Bosbessensmoothie

    Smoothies wij kunnen er geen genoeg van krijgen en gelukkig zijn er oneindig veel variaties mogelijk. Heb je een zware workout gehad? Of ben je op zoek naar een lekker ontbijt? Dan is wellicht deze een eiwitrijke bosbessen smoothie een perfect alternatief. Deze smoothie zit boordevol essentiële voedingsstoffen.

    Lees meer »
  2. Strakke billen en benen


    Oefeningen voor strakke billen en benen

    De winter is de perfecte tijd om aan een strak lichaam te werken i.p.v. een wintervacht te creëren. Een paar getrainde, strakke billen en benen staan dan ook vaak met stipt op nummer 1 van het wensenlijstje. Deze krijg je niet zomaar en hiervoor moet serieus getraind worden. Wij hebben 8 oefeningen voor je opgesteld die makkelijk zijn uit te voeren en een positief effect hebben voor je strakke billen en benen.

    Lees meer »
  3. Pepernoten repen

    Het is Sinterklaas en dat betekent dat we weer los kunnen gaan met allerlei baksels en recepten voor het Sinterklaasavondje. Voedingsadviseur Mariska Dute heeft speciaal voor ons deze eiwitrijke hazelnoten-pepernotenrepen gemaakt.

    Lees meer »
  4. Gezond afvallen

    Gezond afvallen

    Lukt het maar niet om af te vallen en de laatste kilos te verbranden? Afvallen kan soms erg lastig zijn en toch zijn er hele makkelijke richtlijnen waar je je aan kan houden om effectief en gezond af te vallen. Wil je gezond afvallen? Hierbij 10 tips die heel makkelijk toepasbaar zijn voor een gewenst resultaat.

    Lees meer »
  5. Havermout uit de oven

    Havermout uit de oven met banaan, appel en dadels

    Havermout is een perfect ontbijt voor een goede start van de dag. In het weekend heb je net iets meer tijd om er wat bijzonders van te maken en dat kan met deze havermout variant. We hebben namelijk heerlijke havermout uit de oven met banaan, appel en dadels. Dit is net een klein appeltaartje.

    Lees meer »
  6. cardio en krachttraining

    Cardio- en krachttraining combineren

    Je wilt een fit en gezondheid lichaam en daarbij is sporten erg belangrijk. Daarnaast wil je spieren kweken, meer spierkracht en ook nog eens een goede conditie. Maar hoe bereik je dit? Kan je cardio- en krachttraining wel combineren en bereik je dan het gewenste effect? Allereerst lichten we cardio- en krachttraining even kort toe.

    Lees meer »
  7. Pompoen smoothie

    Halloween pompoen smoothie

    Het is vandaag Halloween en daarom hebben we voor jullie een overheerlijke Halloween pompoen smoothie gemaakt. Pompoen kan je overal in verwerken, ook in smoothies, ideaal voor de koude herfst- en wintermaanden. Daarnaast is pompoen supergezond, het bevat namelijk veel bètacaroteen, magnesium, kalium en ijzer. Deze Halloween pompoen smoothie zit boordevol gezonde voedingsstoffen die cruciaal zijn voor een fit en gezond lichaam.

    Lees meer »
  8. Gezonde levensstijl

    Gezonde levensstijl

    Een gezonde levensstijl is cruciaal voor een fit en gezond lichaam. Iedereen weet het misschien wel; minder snoepen, fastfood, frisdrank en meer bewegen. Toch zijn er nog veel meer factoren die invloed hebben op een gezonde levensstijl. Hierbij een aantal tips voor een gezonde levensstijl.

    Lees meer »
  9. Homemade granola

    Homemade granola met zaden en noten

    Eén van onze favoriete ontbijtjes is homemade granola met wat kwark of yoghurt. Het is eigenlijk veel lekkerder dan een pak uit de supermarkt en heel makkelijk te bereiden. Granola is een combinatie van havermout, zaden en noten. Daarnaast voegen we wat Happy Protein eiwitpoeder toe voor de eiwitten. Je kan zelf toevoegen wat je lekker vindt, maar hierbij een recept om je wat verder op weg te helpen.

    Lees meer »
  10. Gezonde snacks en tussendoortjes

    Gezonde snacks & tussendoortjes

    Je kent het gevoel wel. Het is vier uur ’s middags en je hebt zin om iets te eten of eigenlijk te snacken. Je hebt op dat moment geen gezonde snacks en tussendoortjes liggen. Het duurt nog wel even voordat de volgende maaltijd op tafel staat en je kan ook wat energie gebruiken voor de laatste paar uurtjes op kantoor. Al heel snel heb je misschien iets gegeten wat veel energie geeft, maar eigenlijk helemaal niet zo gezond is. Tegenwoordig zijn er tal van producten in de supermarkt te koop die worden verkocht als “verantwoorde tussendoortjes”, maar deze zijn in werkelijkheid helemaal niet zo verantwoord. Deze producten bevatten vaak veel calorieën, suikers, verzadigd vet en/of suiker. Ondanks dat zijn er tal van mogelijkheden om te snacken en daarom willen we je een handje helpen. Hierbij een lijstje van een aantal gezonde snacks en tussendoortjes die gemakkelijk zelf te bereiden zijn en/of mee te nemen zijn voor onderweg.

    Lees meer »